Half-Life отримала оновлення до 25-річчя гри

Half-Life отримала оновлення

Half-Life була піддана значним геймплейним змінам, виправленням помилок, поліпшенням управління, змінам у інтерфейсі, налаштуванням графіки та багатьма іншими інноваціями. Повний перелік усіх оновлень доступний у патчноуті.

{getToc} $title={Зміст}

До 25-го ювілейного оновлення додано контент із Half-Life Uplink, а також 4 нові багатокористувацькі мапи. Також відновили деякі матеріали для справжніх любителів ностальгії, зокрема оригінальну обкладинку головного меню та кілька ранніх прототипів гравців з альфа-версій гри.

Виправлення помилок

✅ Новий вміст

  • Наразі перевірено на Steam Deck (за замовчуванням встановлено рідне середовище виконання Linux).
  • Half-Life: Uplink - оригінальна автономна демо-версія Half-Life - була додана до гри, і доступна через меню "Нова гра".
  • Додано чотири абсолютно нові мапи для Half-Life Deathmatch: забруднення, pool_party, утилізація та rocket_frenzy.
  • Додано три старі мапи Half-Life Deathmatch, які раніше були доступні лише на компакт-диску "Half-Life: Додаткові дані": doublecross, rust_mill, xen_dm.
  • Додано моделей гравців для Half-Life Deathmatch: Ivan the Space Biker, Prototype Barney, Skeleton та Too Much Coffee Man.
  • Додано десятки нових спреїв, які раніше були доступні лише на компакт-диску "Half-Life: Додаткові дані".
  • Додано підтримку мережевої гри у Steam, що дає змогу легко створювати багатокористувацькі ігри за допомогою функцій "Приєднатися до гри" та "Запросити" у Steam.
  • Додано підтримку функції Steam Friends Rich Presence, що дозволяє вашим друзям стежити за вашою подорожжю по Black Mesa.

✅ Ностальгія

  • Повернуто оригінальне вступне відео Valve. Можна пропустити за допомогою команди запуску "-novid".
  • Оновлене головне меню до дизайну, натхненного оригінальним головним меню гри 1998 року.
  • Змінено моделі за замовчуванням на оригінальні (не "HD") моделі.

✅ Зміни в ігровому процесі

  • Покращено фізику кидання гранат.
  • Покращена випадковість для початкових точок спавну в мультиплеєрі.
  • Покращено контроль за зарядами в ранце: первинний вогонь тепер завжди кидає новий ранець, а вторинний вогонь завжди детонує.
  • Виправлено залежність руху об'єктів, які можна штовхати, від частоти кадрів.
  • Виправлено ситуацію, коли гравці з високою частотою кадрів застигали на місці після смерті в багатокористувацькій грі.
  • Виправлено деякі випадки, коли гравець міг застрягти на місці під час переходів між рівнями.
  • Виправлено деякі випадки, коли персонажі переривали важливий діалог своїм діалогом "привітання".
  • Виправлено кути огляду зброї.
  • Виправлено червоні бочки на початку Surface Tension, які не запускалися належним чином.
  • Виправлено атаку снарків на об'єкти FL_WORLDBRUSH (наприклад, func_walls).
  • Виправлено ситуацію, коли гравцям іноді не вдавалося розгорнути снарка, коли вони присідають і дивляться вниз.
  • Виправлено неправильне значення деяких конварів ("pausable" та "sv_maxspeed") під час входу в однокористувацьку гру після багатокористувацької гри.
  • Виправлено зміну налаштувань автоприцілювання в одиночній грі під час входу в багатокористувацьку гру, в якій автоприцілювання вимкнено.
  • Виправлено помилку, коли після завантаження збереження ліхтарика відображався порожній HUD.
  • Виправлено ракети у CONTENTS_SKY, які не завжди вибухали.
  • Виправлено некоректні звуки удару кулі для NPC.
  • Виправлено гауссівську гармату, яка видавала гучний статичний шум, якщо вона заряджалася на переходах між рівнями.
  • Виправлено збій у модах, які відображають сполучення клавіш у користувацькому інтерфейсі.
  • Виправлено помилку, коли зброя для одиночної гри не вимикалася автоматично після виснаження (гранати/снаряди/торбинки тощо).
  • Виправлено артефакти інтерполяції, коли анімовані моделі рухаються іншими об'єктами.
  • Виправлено деякі експлойти переповнення буфера.

✅ Зміни в інтерфейсі

  • Тло та кнопки головного меню було змінено, і тепер вони масштабуються залежно від роздільної здатності екрану без розтягування, підтримуючи макети фонових зображень до 3840x1600.
  • Ігровий HUD тепер використовує спрайти подвійного або потрійного розміру при грі на високій роздільній здатності.
  • Діалоги інтерфейсу користувача та ігрові шрифти тепер масштабуються для покращення читабельності на високій роздільній здатності екрану.
  • Відображення костюма HEV в ігровому HUD'і зміщено в ліву частину екрана і більше не змінює положення при високій роздільній здатності екрана.
  • Додано налаштування "Увімкнути фільтрацію текстур".
  • Додано налаштування "Дозволити широкоекранний кут огляду" для виправлення неанаморфних кутів огляду для широкоекранних і надшироких дисплеїв.
  • Реорганізовано всі екрани налаштувань для покращення читабельності та підтримки навігації за допомогою контролера.
  • Оновлене меню "Пауза", щоб знати про поточний режим гри.
  • Ім'я сервера за замовчуванням та ім'я гравця в багатокористувацькій грі тепер базуються на Steam Persona гравця.
  • Меню платформи Steam вилучено, оскільки всі його функції знаходяться у самому Steam.
  • Виправлено некоректне відображення іконок програм під час використання програмного візуалізатора.
  • Виправлено ситуацію, коли зображення гравця та спрею не оновлювали своє забарвлення на екрані налаштувань.
  • Видалено тепер дуже непотрібне "Низька якість відео. Допомагає на повільних відеокартах.".

✅ Зміни введення

  • Покращено підтримку навігації за допомогою клавіатури та контролера.
  • Додано опцію "Зменшити затримку введення": Синхронізує роботу центрального та графічного процесорів, щоб зменшити час між введенням та виведенням на екран.
  • Виправлено проблеми, які спричиняли ривки при введенні за допомогою миші/джойстика.
  • (Ми практично все переписали - якщо у вас є спеціальна конфігурація контролера вводу Steam, вам слід відновити її з нашої нещодавно опублікованої офіційної конфігурації).

✅ Балансування для багатокористувацької гри

  • Збільшено шкоду від 357 з 40 до 50.
  • Час перезаряджання Hive Hand зменшено з 0,5 с до 0,3 с за постріл, і він обиратиметься з вищим пріоритетом, ніж пістолет при підхопленні.
  • MP5 тепер завжди починає стрільбу з повним боєкомплектом при першому взятті в руки.
  • Гравці більше не кидають порожню зброю, а та, що кидається, перезаряджається тим, що є в рюкзаку гравця, який помирає.
  • Покращено прогнозування на стороні клієнта, щоб зменшити кількість "примарних пострілів". Як і в Counter-Strike, враховуються хітбокси, а не лише обмежувальні рамки для влучень у клієнті.
  • Виправлено неправильне мережеве прогнозування шкоди від розмаху ломом.

✅ Візуалізація

  • Додано налаштування для вимкнення фільтрації текстур під час використання візуалізатора OpenGL.
  • Гаму за замовчуванням зменшено з 2.5 до 2.2, оскільки ми не всі граємо на ЕПТ.
  • Відновлено підтримку надмірної яскравості у OpenGL.
  • Додано підтримку спрайтів інтерфейсу та текстур, розмір яких перевищує 256x256.
  • Додано підтримку спеціальних режимів рендерингу шрифтів інтерфейсу: "розмиття" та "адитивний".
  • Роздільна здатність за замовчуванням тепер базується на роздільній здатності робочого столу, а не вікна 640x480.
  • Програмний візуалізатор тепер коректно відфільтровує несумісні роздільні здатності, за винятком випадків, коли на дисплеї доступно лише 1 роздільну здатність.
  • Виправлено аварійне завершення роботи повноекранного програмного візуалізатора на системах, які не підтримують 16-бітовий колір.
  • Виправлено розтягування програмного візуалізатора під час використання широкоекранної роздільної здатності.
  • Виправлено некоректне перенесення скайбоксів і кольору неба під час переходу між мапами у багатокористувацькій грі.
  • Виправлено надто темне зображення у грі після зміни налаштувань відео.
  • Виправлено MSAA у віконному режимі.
  • Виправлено рендеринг mipmap на студійних моделях.
  • Виправлено рендеринг спрайтів глюонової гармати у багатокористувацькій грі.
  • Виправлено некоректний синусоїдальний шум глюонової гармати.
  • Різноманітні оптимізації для підтримки нещодавно збільшених обмежень рушія.
  • Оптимізація OpenGL для парової колоди.

✅ Покращення рушія для модмейкерів

  • Збільшено максимальну кількість динамічних звукових каналів з 8 до 32.
  • Збільшено максимальну кількість речень у файлі sentences.txt з 1536 → 2048.
  • Збільшено максимальну кількість сутностей (MAX_EDICTS) з 900 → 1200.
  • Збільшено MAX_PACKET_ENTITIES з 256 → 1024.
  • Збільшено MAX_GLTEXTURES з 4800 → 10000.
  • Збільшено ліміти геометрії програмного візуалізатора: максимальні прольоти 3000 → 6000, максимальні поверхні 2000 → 4000 та максимальні ребра 7200 → 14400.
  • Сутності Cycler та func_button тепер можуть бути цілями для сутностей scripted_sentence, і їм дозволено говорити у багатокористувацькому режимі.
  • Додано підтримку сутностей func_vehicle з Counter-Strike для використання розробниками модів. Повне оновлення SDK вийде пізніше, але дизайнери рівнів можуть використовувати його вже зараз.

✅ Нативна збірка для Linux

  • Додано підтримку програмного візуалізатора.
  • Покращено відображення шрифтів.
  • Багато виправлень стабільності та поведінки.

✅ Інше

  • Оновлено файли локалізації.
  • Різноманітні виправлення безпеки.

📋 Примітки

Попередню версію гри було заархівовано у загальнодоступній гілці бета-версії під назвою "steam_legacy" з описом "Збірка до 25-ї річниці". Якщо якийсь мод або функція поводиться несподівано, вам може знадобитися запустити цю архівну збірку, доки проблему не буде вирішено у збірці за замовчуванням.

Зараз ми вважаємо цю ювілейну версію Half Life остаточною і такою, яку ми будемо підтримувати і надалі. Тому ми зменшимо видимість Half Life: Source у крамниці Steam. Ми знаємо, що активи Half-Life: Source все ще використовується спільнотою розробників рушія Source, тому вона залишатиметься доступною, але ми заохочуватимемо нових гравців Half-Life грати в цю версію.